Toidulaada “Narva Maitsed 2025” info ja osalemistingimused

Kuupäev ja kellaaeg

31. mai 2025, 12:00–18:00 (kauplemisaeg: 12:00–18:00)

Eesmärgid

  1. Tutvustada Narva elanikele ja külalistele Ida-Virumaa restoranide, baaride, kohvikute ja kauplemiskohtade toidu- ja tootevalikut.
  2. Pakkuda üritusel osalejatele platvormi oma äri ja toodete esitlemiseks ning turundamiseks.
  3. Aidata kaasa turistide ligimeelitamisele linna.

Korraldaja

Narva Linna Arenduse ja Ökonoomika Amet

Asukoht

Joaoru ala, Raja tn 5 (plats Linnuse ja Raja tn vahel). Alal paiknevad kauplemistelgid, suured telgid külastajatele, lava, pukklauad ning pingid ja lauad.

Osalemistingimused ja kauplemise korraldamine

  1. “Narva Maitsed” on toidulaat.
  2. Osaleda saavad Ida-Virumaal registreeritud ettevõtted, mis pakuvad toitlustusteenuseid või tegelevad toidu ja jookide müügiga ning omavad siin toitlustus- või müügikohta.
  3. Osalemine on tasuta.
  4. Registreerimine toimub järgmiselt: kuni 31.03.2025 registreerunud ettevõtted saavad valida kaubanduskoha skeemilt. Pärast seda kuupäeva registreerunud paigutatakse korraldajate poolt vabadele kohtadele. Registreerimise link.
  5. Kaupleja vastutab kaupade müügil kehtivate õigusaktide järgimise eest.
  6. Avaliku ürituse läbiviimisel tuleb järgida Narva Linnavolikogu 21.05.2015.a määrusega nr 17 „Narva linnas avaliku ürituse korraldamise ja pidamise kord“ ja Narva Linnavolikogu 06.03.2008.a määrusega nr 16 „Narva linna heakorra eeskiri“ kehtestatud nõudeid.
  7. Kauplejal peavad olema kõik vajalikud load ja teavitused.
  8. Toiduettevõtted peavad tegevusest teavitama PTA-d. Teavitamine on tasuta ning selle saab teha Põllumajandus- ja regionaalministeeriumi kliendiportaalisEesti teabeväravas eesti.ee, posti/e-postiga või kohale toimetades Põllumajandus- ja Toiduameti (PTA) Jõhvi esindusele, notari vahendusel. Dokumendivormid on leitavad siit. Kasutusjuhend: Kuidas esitada jaekaubanduse, e-kaubanduse, toitlustamise ja eraelamu majandustegevusteate, tegevusloa taotlust kliendiportaalis. Rohkem infot nõudmistest avalikel üritustel osalemiseks on leitav lingilt.  
  9. Kauplejad korraldavad oma kauplemiskoha iseseisvalt (telk, mööbel, varustus jne). Turvalisuse tagamiseks on kauplejal kohustus kinnitada inventar (telk, grill jms) ja kasutada seda vastavalt ohutusreeglitele. Tuleb tagada muru roheluse säilimine ja puhtus telgi sees ja ümbruses. Kohustuslik on paigaldada 2 prügikasti müügikoha lähedusse segajäätmete ja biojäätmete jaoks. Korraldaja paigaldab omalt poolt territooriumile 5 komplekti prügikaste – segajäätmete, biojäätmete, paberi ja paberkartongi, muu pakendi ja tagatispakendi jaoks. Kui kasutatakse grillimistahvlit või grillimisahi, tuleb kasutada kaitsekatteid. Kuna muru katte pind ei ole igal pool ühtlane, tuleb ette näha võimalused telkide ja laudade jalgade tasandamiseks. Iga kauplemiskoha juurde tuleb paigutada kaks prügikasti.
  10. Kauplejad võivad lisaks paigutada laudu ja toole külastajatele. Tee- ja käigurajad peavad jääma vabaks.
  11. Kui kauplejal pole võimalust oma telki tuua, võib kasutada korraldaja poolt pakutavat ühist suurt telki (10×18 m). Kui kauplemine toimub ühises telgis, peab osaleja tagama endale ainult kauplemiseks vajaliku mööbli.
  12. Kauplemiskohtade paigaldus peab olema valmis 31. mail 2025 hiljemalt kell 10:00. Ala on ligipääsetav alates 06:00.
  13. 31. mail kell 6:00–18:00 on Raja tn ja Joaoru ala ligipääsetav vaid linna loal. Loa vormistamiseks peab osaleja esitama registreerimisel infot automarkide ja -numbrite kohta, millised sõidavad 31.mail  Joaoru alale laadimise jaoks.
  14. 31. mail kell 11:30–18:00 ei ole autode viibimine üritusealal lubatud. Parkla Raja tänaval ürituse osalejatele on avatud (külastajatele suletud).
  15. Kauplemiskoha ja roogade kujunduse, teenindajate välimuse ja riietuse (sh peakatted, kindad ja nimekaardid), korduvkasutatavate nõude, prügikastide, vähemalt 15 m pikkuse rullpikenduse (kui on vaja elektrit), tulekustuti, grilli või ahju alla asetatava kaitsekatte ning desinfitseerimisvahendite eest vastutab osaleja.
  16. Avalikel üritustel on toidu ja jookide serveerimisel lubatud kasutada ainult korduvkasutatavaid nõusid ja söögiriistu (pakendiseadus § 5 lg 8). Müüja vastutab seadusenõuete täitmise eest ning korraldab iseseisvalt kasutatud nõude kogumise. Alternatiivsed lahendused tuleb kindlasti kooskõlastada korraldajaga.
  17. Kauplemiskoht peab olema tähistatud ettevõtte või toitlustuskoha nimega, lisades oma kontaktandmed. Müüjad peavad kandma nähtaval kohal nimesilti oma firma või toidukoha nimega.
  18. Iga osaleja pakub vähemalt kolme rooga/toodet ja tagab nende saadavuse kogu ürituse jooksul.
  19. Lubatud on kuni 6% alkoholisisaldusega jookide müük, registreerides selle majandustegevuse registris. Alkoholi ei tohi müüa alaealistele ega joobes isikutele.

Konkurss

Toidulaada ajal valitakse kolm parimat osalejat kolmes kategoorias:

  1. Narva Parim Maitse 2025 (valivad külastajad ja žürii)
  2. “Narva Maitsed 2025” parim kujundus – parima kauplemiskoha kujunduse, toitude ja müüjate välimuse eest (valib žürii)
  3. “Narva Maitsed 2025” parim esitlus – firma, toitlustuskoha, oma roogade ja teenuste enesetutvustuse eest, reklaamstrateegia eest (valib žürii)

Korraldaja tagab

  1. Sündmuse päevajuhi
  2. Turvalisuse ürituse alal
  3. Elektrivarustuse
  4. Lauad ja toolid, pukklauad
  5. Tasuta välikäimlad, sh Inva välikäimla ja pesemisvõimalused
  6. Koristusteenuse ja prügi kogumist, äravedu ja prügikastide tühjendamist
  7. 5 komplekti prügikaste – segajäätmete, biojäätmete, paberi ja pakendi jaoks
  8. Lava, helitehnikat ja tehniku teenuse
  9. Kontserdiprogrammi (peaesineja: Alika Milova)
  10. Meelelahutusprogrammi kogu perele: kelnerite võidujooks, „kulinaarne teekond“, kokanduse viktoriin, kokkade tantsuflashmob, hiiglaslike seebimullide show, animaatorid, suurte nukkude etendused, akvagrammi teenused ja sädelevad tätoveeringud
  11. Käsitöötänav
  12. Auhinnaloosimised
  13. Ajaloolised ekskursioonid (5€, lapsed tasuta)
  14. Narva Rahvamajade programmi

Reklaam

Korraldaja tagab ürituse eelreklaami. Plaanitakse reklaami raadio kaudu, meedia vahendusel, sotsiaalmeedias, tänavareklaamides Ida-Virus ja Tallinnas, digitaalsetes välisekraanides, samuti flaiereid jagades reklaamkampaania ajal. Iga osaleja jaoks luuakse eraldi reklaamimaterjal, mis jagatakse ürituse lehel ja sotsiaalmeedias. Tervitatakse osalejate ja sponsorite algatusi (näiteks teabe paigutamine oma veebilehtedele ja ruumidesse).
Ürituse käigus on osalejatel lisavõimalus ennast reklaamida, pakkudes auhindu loterii jaoks, samuti rääkides esitlejaga või valmistades ette oma lühikese etteaste laval (3–5 minutit). Kolmes kategoorias võitnud osalejad saavad kingituseks reklaamklipi oma ettevõtte kohta, mida nad saavad kasutada oma reklaamieesmärkidel.

Auhinnaloosimine

Toidulaada ajal saavad külastajad osaleda loosimises, täites loterii. Loterii piletid jagatakse eelnevalt välja reklaamikampaania käigus flaierite kujul, mis sisaldab ka ürituse reklaami ning laada ajal toite ostes (üks roog – 1 pilet). Loterii pilet tuleb täita ja panna konteinerisse, mis on paigaldatud lava lähedale. Auhinnad loositakse kohalolijate vahel. Kui nimetatud võitjat ei ole kohal, loositakse uus võitja. Loterii loosimine on planeeritud kell 16:00. Auhinnad loterii jaoks pakuvad ürituse osalejad ja sponsorid.

Lisainfo: https://fb.me/e/2Wkp3XkRR

Kontakt:
Julia Varenik
E-post: julia.varenik@narva.ee
Telefon: 3599083, 55647418

Narva – teie investeering tulevikku!

Liituge meie uudiskirjaga

Kontakt

Narva Linna Arenduse ja Ökonoomika Amet

Peetri plats 3-5, III korrus
20308 Narva, Ida-Virumaa
+372 35 99044
areng@narva.ee
Reg nr. 75029524

© 2025 Narva Linna Arenduse ja Ökonoomika Amet. Kõik õigused kaitstud.